ایرانی سلام

وبلاگی با موضوعات تفریحی و آموزشی و نرمافزار

ایرانی سلام

وبلاگی با موضوعات تفریحی و آموزشی و نرمافزار

شرط عجیب مرد برای ادامه زندگی با همسرش

مرد میانسالی با حضور در شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده، دادخواست طلاق همسرش را به این شعبه ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، این مرد که به همراه همسرش در جلسه رسیدگی دادگاه حاضر شده بود، خطاب به قاضی عموزادی گفت: 10 سال است که با همسرم زندگی می‌کنم ولی از این به بعد یا او باید شرایط من را برای زندگی بپذیرد یا این‌که طلاقش می‌دهم.

وی درباره شروط خود ادامه داد:

ادامه مطلب ...

رابطه میوه با شخصیت شما

سیب: نماد افراطشما فردی افراطی هستید که خیلی را از کارها از روی انگیزه لحظه‌ای انجام می‌دهید. در عین حال خیلی رک‌گو و بی‌پرده هستید. از مسافرت لذت می‌برید. شما رهبری یک گروه را خیلی خوب به عهده می‌گیرید و به سرعت کارها را پیش می‌برید. اشتیاق شما برای زندگی کردن زیاد است. شما با این اشتیاق از نظر اطرافیان بی‌همتا و بی‌نظیر هستید.

پرتقال: نماد صبر



ادامه مطلب ...

تفاوت نگاه با نگاه

دهقان پیر، با ناله می‌گفت:

ارباب!آخر درد من یکی دو تا نیست، با وجود این همه بدبختی، نمی‌دانم دیگر خدا چرا با من لج کرده و چشم تنها دخترم را چپ  آفریده است؟!

دخترم همه چیز را دو تا می‌بیند.



ارباب پرخاش کرد و گفت:

بدبخت! چهل سال است نان مرا زهر مار می‌کنی! مگر کور هستی، نمی‌بینی که چشم دختر من هم چپ است؟!



دهقان گفت: چرا ارباب می‌بینم ... اما ... چیزی که هست، دختر شما همه‌ی این خوشبختی‌ها را دوتا می‌بیند ... ولی دختر من، این همه بدبختی را ...