ایرانی سلام

وبلاگی با موضوعات تفریحی و آموزشی و نرمافزار

ایرانی سلام

وبلاگی با موضوعات تفریحی و آموزشی و نرمافزار

شرط عجیب مرد برای ادامه زندگی با همسرش

مرد میانسالی با حضور در شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده، دادخواست طلاق همسرش را به این شعبه ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، این مرد که به همراه همسرش در جلسه رسیدگی دادگاه حاضر شده بود، خطاب به قاضی عموزادی گفت: 10 سال است که با همسرم زندگی می‌کنم ولی از این به بعد یا او باید شرایط من را برای زندگی بپذیرد یا این‌که طلاقش می‌دهم.

وی درباره شروط خود ادامه داد:

 شروطی مانند، بخشیدن مهریه از سوی همسرم، عدم ارتباط او با اقوام و آزادی بی‌قید و شرط من در رفت و آمدهایم از جمله خواسته‌های من است که اگر همسرم این شروط را قبول کند، با او زندگی می‌کنم و در غیر این صورت طلاقش خواهم داد.

مرد تاکید کرد که البته این‌ها بخشی از شرط‌هایم است.

همسر این مرد نیز که به شدت گریه می‌کرد، گفت: من می‌توانم از مهریه‌ام بگذرم، ولی نمی‌توانم با خانواده‌ام قطع رابطه کنم و اجازه بدهم همسرم با هرکس که می‌خواهد رابطه داشته باشد.

در این جلسه، تعداد زیادی از اقوام دو طرف به دادگاه آمده بودند تا این مرد را از تصمیم عجیب خود منصرف کنند اما او با بی‌توجهی به وساطت بزرگان، همچنان بر تصمیم خود پافشاری کرد.

تلاش قاضی عموزادی برای منصرف کردن این مرد از تصمیمش نیز نتیجه نداد، تا ختم جلسه اعلام و صدور حکم به آینده موکول شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد