ایرانی سلام

وبلاگی با موضوعات تفریحی و آموزشی و نرمافزار

ایرانی سلام

وبلاگی با موضوعات تفریحی و آموزشی و نرمافزار

خطرناکترین ویروس

خطرناکترین شبه ویروس کامپیوتری برای آقایان
سلام ،  
البته بگم آقایان زیاد خوشحال نشید این شتری است که در هر خانه می خوابد ولی ...
خوب میدانید که تمامی ویروسهایی که در جهان ساخته میشوند همه و همه بدست انسان ساخته شده و شرکت های کامپیوتری و نرم افزاری هم ضد این ویروسها رو درست می کنند. اما این ویروس رو که می خواهم بشما معرفی کنم با بقیه ویروسها فرق میکنه تازه به دست انسان هم ساخته نشده و هیچ شرکتی هم نتونسته که ضد این ویروس رو درست کنه اما قبل از معرفی این ویروس بگم


خطرناکترین شبه ویروس کامپیوتری برای آقایان

سلام ،  

البته بگم آقایان زیاد خوشحال نشید این شتری است که در هر خانه می خوابد ولی ...

خوب میدانید که تمامی ویروسهایی که در جهان ساخته میشوند همه و همه بدست انسان ساخته شده و شرکت های کامپیوتری و نرم افزاری هم ضد این ویروسها رو درست می کنند. اما این ویروس رو که می خواهم بشما معرفی کنم با بقیه ویروسها فرق میکنه تازه به دست انسان هم ساخته نشده و هیچ شرکتی هم نتونسته که ضد این ویروس رو درست کنه اما قبل از معرفی این ویروس بگم
ایرانی سلام با تمام وجود می گوید من مخلص تمام خواهران و مادران عزیز هستم و مطمئن هستم که مرد با زن است که به کمال و خوشبختی میرسد از این رو فقط و فقط برای لبخندی هر چند کم و کوتاه برای آقایان مینویسم امیدوارم که نارحت نشوید وبه بزرگی خودتان مرا ببخشید
این ویروس همون زن است
زنها مثل ویروس کامپیوتر می مانند که چون جیبها تون رو اسکن کردند ، لبخند تون رو کات میکنند ، مغزتونو فرمت و برنامها تونو دلیت میکنند و آخرش هم که زندگی رو هنگ میکنند.
حالا اگر کسی تونست یک ویروس کش برای این ویروس دو پا پیدا کنه فکر میکنم تمام آقایان تا آخر عمرخوشحال می شوند .
قرار شد لبخند بزنی و فحش هم توی دلت ندی آقایان فکراتون رو روی هم بزارید شاید بتوانید کاری بکنید
موفق باشید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد